x

Vragen

Staat uw vraag er niet tussen, stuur ons dan een e-mail naar info@premieheld.nl

Hoe werkt het (6)

Zijn jullie telefonisch te bereiken?

Premieheld is per 15 april 2019 overgenomen door Diks verzekeringen. Vanaf deze datum zal Diks verzekeringen de volledige portefeuille beheren. Diks verzekeringen is telefonisch te bereiken. Bekijk hier alle contactgegevens.

Wie zijn jullie?

Premieheld is per 15 april 2019 overgenomen door Diks verzekeringen. Vanaf deze datum zal Diks verzekeringen de volledige portefeuille beheren. Diks Verzekeringen is in 1970 opgericht door Paul Diks. Met meer dan 49 jaar ervaring helpen wij u graag bij het vergelijken … Lees verder

Waar wordt mijn verzekering ondergebracht?

Je verzekering brengen we onder bij een betrouwbare verzekeringsmaatschappij, zoals ASR, Nationale Nederlanden, Europeesche Verzekeringen, London Verzekeringen en Unigarant. Wij werken dus uitsluitend samen met verzekeringsmaatschappijen die zichzelf bewezen hebben als verzekeraar. Je hoeft je dus geen zorgen te maken … Lees verder

Wat is de rol van Voogd & Voogd Verzekeringen?

Premieheld is per 15 april 2019 overgenomen door Diks verzekeringen. Vanaf deze datum zal Diks verzekeringen de volledige portefeuille beheren. Diks verzekeringen is de tussenpersoon en dus het aanspreekpunt voor jou over de verzekering. Voogd & Voogd is een serviceprovider en … Lees verder

Bekijk alle vragen →

Verzekering afsluiten (11)

De meldcode weten we morgen pas als we het voertuig ophalen en laten overschrijven, maar hij moet morgen wel gelijk verzekerd zijn, hoe werkt dat?

Je kunt de meldcode alvast opvragen bij de verkoper. Zodat je alvast een verzekering kan aanvragen met de juiste ingangsdatum.

Wanneer is mijn verzekering afgesloten?

Je dient alle stappen te doorlopen om de verzekering definitief aan te vragen via onze website. Uiteindelijk bevestig je in de laatste stap d.m.v. de voorwaarden te accepteren en zal je een aanvraagnummer terug krijgen. Houdt vervolgens je mailbox goed … Lees verder

Wat is voorlopige dekking?

Of u kunt gaan rijden voordat u de polis heeft ontvangen is afhankelijk of de verzekeraar u voorlopige dekking heeft verleend. Voorlopige dekking houdt in dat de verzekeraar dekking biedt terwijl de polis nog geaccepteerd moet worden. Verzekeraars hebben dit … Lees verder

Ben ik direct verzekerd?

De verzekeraar neemt uw aanvraag in behandeling en zal deze beoordelen. Zodra wij een bericht van de verzekeraar hebben ontvangen, zullen wij u direct per e-mail op de hoogte brengen of uw verzekering is geaccepteerd.

Bekijk alle vragen →

Autoverzekering (21)

Ben ik direct verzekerd?

De verzekeraar neemt uw aanvraag in behandeling en zal deze beoordelen. Zodra wij een bericht van de verzekeraar hebben ontvangen, zullen wij u direct per e-mail op de hoogte brengen of uw verzekering is geaccepteerd.

Ik ben mijn vrijwaringsbewijs kwijt, wat nu?

Heeft u geen vrijwaringsbewijs dan is het mogelijk om een uitdraai op te vragen bij het RDW. Dat kan online met uw DigiD code. Hierop staat ook wanneer u het kenteken van het voertuig heeft overgeschreven. Kijk voor meer informatie op: http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Uw-gegevens-in-het-kentekenregister-inzien-.aspx.

Hoe kan ik mijn verzekering wijzigen?

U kunt via onze website heel eenvoudig een wijziging doorvoeren op de verzekering.

Hoe meld ik een schade?

Vervelend dat u schade heeft opgelopen. U kunt hier eenvoudig de schade melden. Ingevulde formulieren kunnen worden opgestuurd naar ons postadres: PremieHeld.nl Aanwas 53 4704 SC Roosendaal

Bekijk alle vragen →

Bromfietsverzekering (33)

Krijg ik ook no-claimkorting voor mijn scooterverzekering?

Net als bij een autoverzekering kunt u bij een bromfietsverzekering ook no-claimkorting opbouwen. Dit verschilt echter wel per maatschappij. Lees daarom dan ook goed de polisvoorwaarden van elke maatschappij.

Hoe meld ik een schade?

Vervelend dat u schade heeft opgelopen. U kunt hier eenvoudig de schade melden. Ingevulde formulieren kunnen worden opgestuurd naar ons postadres: PremieHeld.nl Aanwas 53 4704 SC Roosendaal

Kan ik mijn schadevrije jaren van mijn autoverzekering overnemen op de bromfietsverzekering?

Hier zijn eventueel mogelijkheden voor, vraag naar onze voorwaarden.

Wat moet ik doen bij diefstal?

Uiteraard doet u eerst aangifte bij de politie. Zorg ervoor dat u een kopie van de aangifte ontvangt. Hierna meldt u de diefstal bij ons door een kopie van uw aangifte formulieren toe te mailen. Wij zullen deze dan direct … Lees verder

Bekijk alle vragen →

Verzekering opzeggen (9)

Mijn bromfiets is kapot. Kan ik de verzekering dan beëindigen?

Als u de bromfiets (tijdelijk) niet meer gebruikt (motorische mankementen, bezig met verkoop etc) en u wilt toch de verzekering tijdelijk opzeggen, dan dient u het kenteken van de bromfiets eerst te schorsen bij de RDW en ontvangt u een … Lees verder

Kan ik de verzekering overschrijven op naam van iemand anders?

Nee, het is helaas niet mogelijk om de verzekering over te kunnen dragen. U dient zelf aan de hand van een vrijwaringsbewijs bij ons stop te zetten en de nieuwe eigenaar dient zelf een nieuwe aanvraag te doen voor verzekering … Lees verder

Ik wil mijn verzekering opzeggen, hoe doe ik dit?

U kunt de verzekering opzeggen door een kopie van het vrijwaringsbewijs naar ons toe te sturen. U kunt ook heel eenvoudig de beëindiging van de verzekering zelf doorvoeren via onze website. U zult dan een bevestiging van de verzekeraar ontvangen. … Lees verder

Moet ik kosten betalen bij het beeindigen van een verzekering?

Bij een tussentijds royement hanteert elke verzekeraar altijd kosten, de zogenaamde royementskosten. Deze royementskosten bedragen € 10,75 (excl. assurantiebelasting) voor het beëindigen van een bromfietsverzekering en voor een autoverzekering bedraagt dit € 20,00 (excl. assurantiebelasting).

Bekijk alle vragen →

Verzekering wijzigen (2)

Hoe kan ik mijn verzekering wijzigen?

U kunt via onze website heel eenvoudig een wijziging doorvoeren op de verzekering.

Ik ben verhuisd, waar ik mijn nieuwe adresgegevens doorgeven?

U kunt via onze website heel gemakkelijk een adreswijziging doorvoeren.

Bekijk alle vragen →

Schade melden (3)

Hoe meld ik een schade?

Vervelend dat u schade heeft opgelopen. U kunt hier eenvoudig de schade melden. Ingevulde formulieren kunnen worden opgestuurd naar ons postadres: PremieHeld.nl Aanwas 53 4704 SC Roosendaal

Wat moet ik doen bij diefstal?

Uiteraard doet u eerst aangifte bij de politie. Zorg ervoor dat u een kopie van de aangifte ontvangt. Hierna meldt u de diefstal bij ons door een kopie van uw aangifte formulieren toe te mailen. Wij zullen deze dan direct … Lees verder

Geldt er een eigen risico bij schade?

Ja, bij WA + Beperkt Casco en WA + Casco(Allrisk) geldt er een eigen risico. Het bedrag van het eigen risico verschilt per verzekeringsmaatschappij en staat vermeldt op uw polisblad.

Bekijk alle vragen →

Dekkingen (3)

Wat dekt een WA dekking?

De WA-dekking vergoedt de schade die u met uw voertuig heeft toegebracht aan anderen, mits u voor die schade aansprakelijk bent. Het is wettelijk verplicht om uw voertuig minimaal WA te verzekeren. Schade aan uw eigen voertuig en diefstal is … Lees verder

Wat dekt een WA+Beperkt Casco dekking?

U kunt voor uw verzekering ook kiezen voor een WA + Beperkt Casco. Naast de wettelijke aansprakelijkheid bent u met deze dekking niet alleen verzekerd tegen schade, maar vergoedt het ook diefstal, inbraak en ruit-, brand- of stormschade aan uw … Lees verder

Wat dekt een WA+Casco dekking?

Deze dekking is de meest uitgebreide verzekering. Dit wordt ook wel Allrisk dekking genoemd. Naast de wettelijke aansprakelijkheid is schade aan uw eigen voertuig en diefstal bij WA + Casco meeverzekerd.  Een WA + Casco vergoedt diefstal, inbraak en ruit-, … Lees verder

Bekijk alle vragen →

Aanvullende dekkingen (4)

Is een ongevallen opzittenden verzekering verplicht?

U kunt ervoor kiezen om de bromfietsverzekering uit te breiden met een ongevallen opzittenden verzekering. Als u bij een ongeval een opzittende of meerijdende van de bromfiets letsel oploopt, invalide raakt of om het leven komt zorgt deze aanvulling ervoor … Lees verder

Wat verzekert een schade-inzittendenverzekering?

De schade-inzittendenverzekering (afgekort SVI) vergoedt de aantoonbare schade van de bestuurder en passagiers als gevolg van een ongeval voor alle inzittenden tezamen, tot een maximum van het verzekerde bedrag (vaak tot in de miljoenen). Wie er schuldig is aan het … Lees verder

Wat verzekert een rechtsbijstand verzekering?

Bij het afsluiten van een verzekering kunt u ervoor kiezen om deze uit te breiden met een rechtsbijstandverzekering. De rechtsbijstandverzekering zorgt voor juridische steun bij het verhalen van schade die u heeft opgelopen in het verkeer of in geval van … Lees verder

Wat is het verschil tussen een ongeval inzittenden en schadeverzekering inzittenden?

Een ongevallen-inzittendenverzekering keert een vooraf vastgesteld geldbedrag uit op het moment dat er sprake is van overlijden of blijvende invaliditeit ten gevolge van een ongeval. De hoogte van de uitkering is dus niet gerelateerd aan de werkelijke schade cq. kosten. … Lees verder

Bekijk alle vragen →

Betalingen (7)

Ben ik weer verzekerd?

Indien er een betalingsachterstand ontstaat in één en of meer termijnbetaling(en) wordt deze achterstand niet ongedaan gemaakt door betaling van de volgende termijnbetaling. Pas op het moment dat de achterstallige termijnbetaling(en) door ons is/zijn ontvangen, herleeft de dag volgend op … Lees verder

Wat is het rekeningnummer?

De premie dient over gemaakt te worden op rekeningnummer (IBAN) NL97ABNA0538618280 t.n.v. Voogd & Voogd Verzekeringen te Middelharnis*, o.v.v. polisnummer en/of betalingskenmerk. * De incasso-administratie van ons wordt verzorgd door Voogd & Voogd Verzekeringen te Middelharnis. De betaling is daarom … Lees verder

Wie verricht de incasso?

De incasso-administratie van ons wordt verzorgd door Voogd & Voogd Verzekeringen te Middelharnis. Uw betaling is daarom aan Voogd & Voogd Verzekeringen gericht.

Wat als ik onvoldoende saldo op mijn rekening heb?

Een automatische incasso kan alleen plaatsvinden indien het saldo op het moment van de incasso toereikend is. Is dat niet het geval, dan wordt de incasso direct gestorneerd. Voogd & Voogd Verzekeringen zal niet opnieuw proberen te incasseren en u … Lees verder

Bekijk alle vragen →

Blog (6)

Wie is het aanspreekpunt van mijn verzekering?

Premieheld is per 15 april 2019 overgenomen door Diks verzekeringen. Vanaf deze datum zal Diks verzekeringen de volledige portefeuille beheren. Diks Verzekeringen is in 1970 opgericht door Paul Diks. Met meer dan 49 jaar ervaring helpen wij u graag bij het … Lees verder

Beeindiging verzekering in verband met verkoop

Er wordt soms gedacht dat de verzekering vanzelf stopt, als u uw scooter of auto hebt verkocht en deze overgeschreven is op naam van de koper. Dit is echter niet het geval. Ondanks dat de RDW van de overschrijving weet, … Lees verder

Voorkom boete voor onverzekerde bromfiets

Regelmatig horen wij berichten vanuit onze klantenkring dat zij een boete van RDW opgelegd hebben gekregen, omdat ze in het bezit zijn van een onverzekerde bromfiets. Vele hebben van hen hebben deze al weg gedaan of hebben de bromfiets ongebruikt … Lees verder

Zelf uw verzekering wijzigen?

Heeft u een andere auto of bromfiets gekocht? Of bent u verhuisd? U kunt het zelf gemakkelijk regelen via onze website. Uw wijziging wordt dan automatisch en direct in behandeling genomen.

Bekijk alle vragen →